השכרת פאות – מה צריך לדעת לפני שפונים להשכרת פאות?

השכרת פאות – מה צריך לדעת לפני שפונים להשכרת פאות?

ישנם הרבה מאוד שימושים לפאות זה בהחלט לא חייב להיות בהכרח פאות רפואיות או פאות שאנשים שמים כי השיער הדלדל להם לאורך השנים. באתר פאות רמי תוכלו למצוא מגוון רחב של פאות מכל הסוגים והסגנונות, צבעים שונים ואורכים שונים. תוכלו לרכוש את הפאות או להשכיר פאות. השכרת פאות הוא שירות שכיח מאוד ואנשים רבים עושים בו שימוש וזאת מכמה סיבות.

מתי נרצה להשכיר פאה ולא לקנות?

  • לניסיון לפני קניה – רכישת פניה היא לא דבר פשוט. לא די בכך שלא מדובר במוצר זול במיוחד (ישנן פאות זולות אולם אם רוצים פאה איכותית שתחזיק בשיא תפארתה לאורך שנים רבות צריך להשקיע קצת יותר) הרי שגם מדובר בשיער שלכם – במשהו משמעותי שאתם אמורים להסתובב אתו מדי יום. ההחלטה איננה פשוטה ולכן אנשים רבים, לפני רכישת הפאה, רוצים קודם להשכיר את הפאה, להסתובב אתה לתקופת זמן מסוימת ולבחון אם זה מתאים להם. במידה ואהבנו את הסגנון, הצבעים וסוג הפאה הם יוכלו לרכוש אותה. במידה ולא הם יוכלו לנסות פאה אחרת שאולי יותר תמצא חן בעיניהם.
  • לאירועים והופעות – אומנים שחקנים לעתים צריכים פאות לצורך המחשה של סיפורים וסיטואציות במהלך המופע שלהם. זה יכול להיות זמרים, סטנדאפיסטים, אמני חושים ועוד. כמו כן באירועים שונים לעתים משכירים פאות לצורך פעילות מסוימת, מופע רקדניות ועוד.
  • להצגות – השחקנים בהצגות צריכים להיכנס לדמות שהם מגלמים ולעתים רבות זקוקים להשכרה של פאות הן לצרכי התרגול והחזרות להצגה והן להצגה עצמה. בהצגות נטולות תקציב לא בהכרח רוכשים פאות אלא משכירים אותן בתקציב זעום וכך חוסכים בעלויות הפאות.
  • לפורים – פורים הוא חג התחפושות בעם היהודי. רבים מתחפשים ויודעים שהתחפושת היא חד פעמית לאותה שנה ולכן לא רוצים להשקיע ברכישת פאה. באתר פאות רמי תוכלו למצוא מגוון פאות להשכרה לפורים כדי להתאים אותן לתחפושת שלכם ולהחזיר לאחר החג.

החשיבות של נושא ההיגיינה עם פאה שכורה:

כאשר מדובר בשירות השכרת פאות יש ללקוחות דגש חשוב על היגיינה. כיוון שלא מדובר בפאה ייחודית שלהם שרק הם לבשו וילבשו אותה אלא פאה משומשת כביכול המיועדת להשכרה חוזרת בכל פעם, הרי שנושא ההיגיינה הוא חשוב מאוד. אנו מודעים לזה ולכן דואגים לחיטוי הפאות החוזרות אלינו לפני החזרתן אל מדף ההשכרה. כמו כן אנו מדריכים את הלקוחות לגבי השימוש הבטוח בפאה כדי להחזירה בצורה שלימה ובטוחה כפי שנמסרה.

מה עוד חשוב לדעת לפני שפונים להשכרת פאות?

כמובן שישנם מדדים חשובים נוספים שתרצו לבדוק והוא עיצוב הפאה, מחיר ההשכרה לכמות הימים/השבועות שאתם משכירים אותה ועוד. בדקו עם נציגי החברה את כל מה שקשור לכם בנוגע לפאה ולשימוש בה, החל מחומר הגלם ממנו היא עשויה, דרך המחיר ועד כשרות הפאה אם צריך. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

כפתור נגישות פתוח